Dallas, Texas 75230
JM Bullion
QUALITY PRODUCTS, AFFORDABLE PRICES
JM Bullion is proud to offer a wide array of quality products, including brilliant uncirculated coins, domestic and international bullion, 90% silver, numismatic coins, and IRA-approved metals. Not only do we have some of the lowest prices in the industry, quantity discounts apply to most products. We work directly with well-known mints and reputable distributors. To make sure you receive products of the highest quality, all new inventory is carefully inspected. All items available on the site are in-stock and ready to ship, and we keep enough inventory in hand to fulfill even the largest of orders.
SECURE ONLINE SHOPPING EXPERIENCE
Respecting the rights and privacy of users is our top priority. We keep your information secure using Verisign-certified 256-bit SSL encryption. Additionally, we never have access to sensitive credit card data, as Authorize.net securely processes that information according to strict PCI-compliant standards. As an online company, we have to ask you to trust us to protect your personal information. Use of such state-of-the-art technology ensures your confidence in JM Bullion is not misplaced.
FREE, FAST, AND DISCREET SHIPPING
Shipping on all JM Bullion orders is free to the fifty United States and military addresses. Most orders ship within one (1) business day of cleared payment. Discretion and protection are essential when mailing valuables. Our team takes great care in packaging your orders, which ship in plain brown boxes with no indication on the outside of the contents within. To safeguard your investments, all shipments are 100% insured. In the highly unlikely event your order is lost, stolen, or damaged in transit, you will be covered.
SUPERIOR CUSTOMER SUPPORT
We appreciate and value our customers. That is why, at JM Bullion, we are committed to providing exceptional support. All customers are treated courteously, and with respect. We realize communication is vital - simply give us a call, send us an email, or visit us on Live Chat, and someone will be there to assist. Our friendly team is available 8:00 a.m. to 6:00 p.m. (CST) Monday to Friday. Here at JM Bullion, we strive for 100% customer satisfaction and it shows!
SEVERAL PAYMENT METHODS ACCEPTED
You may pay with a “paper check” (personal check, cashier’s check, money order, or online bill pay), PayPal, credit/debit card (Visa or MasterCard), bank wire transfer, or eCheck. There is a 4% discount if you pay with a paper check, bank wire transfer, or eCheck. That discount is already figured into the price and will be applied in your cart automatically upon your selection of payment method.
We look forward to serving your precious metals needs.
Customer Reviews806
I called a customer service representative on the phone who essentially had the attitude of a mafioso. I wasn't sure about the mailing address matching up with my visa card and he just said "don't do that next time". Essentially, he could've cared less as I cancelled the order, he said he cancelled it and said I would see the charges reversed on my account in two days. Never happened and the order was charged and was delivered anyway. I don't if this guy works there still but he could care less about customer service. I would suggest you get rid of him so he can work a shady job counting laundered money in a back room somewhere. Terrible service. Will not deal with JM Bullion again. Also this review is going on Reddit so that others can be aware and cautious of using your services and customer service.
Dear Sir: Thank you for your feedback. We apologize for this issue. Yes, we may only ship to the billing address that your credit/debit card company has on file as stated on our website. We also apologize that the order had shipped. We will reach out to you personally to see how we can rectify this situation. Regards, JMB
Shipping Time:
JM Bullion did a great job in gaining my confidence over the course of several perfectly executed orders. The website is easy to use, the phone people are friendly and knowledgeable. Service is fast and efficient. I highly recommend this dealer.
Shipping Time:
Excellent service! Very easy to order the products. Customer service very friendly and explained the ordering procedure over the phone. I will shipping time can be cut down. Overall, very reliable and responsible source for product purchase.
Shipping Time:
Shipping was super fast and free. Really great prices, too. Customer service is excellent!
Shipping Time:
I have made several small orders with JMB and always get exactly what I ordered, Fast!! Thanks!
Shipping Time:
The best silver dealer in the world,in love buy in jm bullion
Shipping Time:
I have purchased from JM Bullion several times in the past and have been absolutely satisfied with the quality of the bullion purchased, the customer service experience, and the speed of shipping on my order. I will be making more purchases in the future.
Shipping Time:
I've ordered several orders from JM. The only reason I gave a 4 on customer service was they refused to send me a Sunshine Mining decoder without a $100 minimum order. (I offered to pay) I had already purchased over $8000 at the time. In any event I will continue to do business with this top notch company. I have used PayPal. They have always shipped the next day and I have received the next. Everything is well packed, as new, and I just take it for granted it's all there. I have not even completely counted an order yet. Just spot checked. All looked great. I guess I can understand the comments regarding frustration when dealing with customer service. The guy I talked to abut trying to get a decoder was way less then unhelpful. Fortunately I've never had an issue. If you can use PayPal, I'd suggest it.
Dear Bill: Thanks for your feedback, we really appreciate it and your business. We apologize that you weren't able to purchase a Decoder separately, unfortunately our system won't allow an order to be processed that is under $100. We will reach out to you personally and see how else we can assist you. Regards, JMB
Shipping Time:
I have made several purchases from this company in the past and overall I have not had any major problems (other than slow shipping time). This most recent order, however, was a nightmare from hell! After taking a very long time to process my cashiers check, the order was finally shipped on the speedy UPS "2nd Day Air" which was touted as "Free". After 3 delivery attempts by UPS (because I am NOT at home during the afternoons when UPS finally gets around to attempting delivery, my metals order was shipped back to JM Bullion DESPITE UPS telling me it would be held at their distribution center. What irritates me MOST about this is that I e-mailed JM Bullion the first day after UPS attempted delivery and asked them to lift the "delivery restriction" so that I could have the package held at a UPS authorized access point (aka UPS Store). Customer service never followed through and didn't change anything. As a result, I now have to wait for the order to be received by JM Bullion, repackaged and re-shipped via USPS. NEVER AGAIN. I will never order from this company again, EVER !
Dear Craig: Thanks for your feedback, we appreciate it. We received your check on 8/17. We hold checks for 5 business days, making your order eligible to ship on 24th, we actually shipped it on the 22nd, no delay there, in fact it was shipped early. We shipped it via UPS Next Day Air. As stated on our website, we cannot allow any UPS pick ups, this is for your protection against fraudulence. We will process the return and reship the material out via USPS, where you can pick up at the Post Office, if you are unable to take delivery. We apologize for any inconvenience. Regards, JMB
Shipping Time:
They have been a real pain in trying to track my order. I'm almost ready to forfeit the money from my last order. They send an email late in the day and demand that you reply that day or you might not be reimbursed for a nondelivery. I'll find other dealers or do without.
Thanks for your feedback. We understand this shipment began with a forwarding address issue that you had left with USPS and they are still in the process of locating the package. In the meantime, in case the package has been determined lost in transit by USPS, we wanted to begin the insurance claim to expedite the claim submission process. We apologize that the insurance company requires paperwork and documentation on a timely basis as we have been communicating with you. Hopefully, this issue will be resolved soon. Regards, JMB
Shipping Time: