Location
11700 Preston Road Ste 660153
Dallas, Texas 75230

JM Bullion

QUALITY PRODUCTS, AFFORDABLE PRICES

JM Bullion is proud to offer a wide array of quality products, including brilliant uncirculated coins, domestic and international bullion, 90% silver, numismatic coins, and IRA-approved metals.  Not only do we have some of the lowest prices in the industry, quantity discounts apply to most products.  We work directly with well-known mints and reputable distributors.  To make sure you receive products of the highest quality, all new inventory is carefully inspected.  All items available on the site are in-stock and ready to ship, and we keep enough inventory in hand to fulfill even the largest of orders.

SECURE ONLINE SHOPPING EXPERIENCE

Respecting the rights and privacy of users is our top priority.  We keep your information secure using Verisign-certified 256-bit SSL encryption.  Additionally, we never have access to sensitive credit card data, as Authorize.net securely processes that information according to strict PCI-compliant standards.  As an online company, we have to ask you to trust us to protect your personal information.  Use of such state-of-the-art technology ensures your confidence in JM Bullion is not misplaced.

FREE, FAST, AND DISCREET SHIPPING

Shipping on all JM Bullion orders is free to the fifty United States and military addresses.  Most orders ship within one (1) business day of cleared payment.  Discretion and protection are essential when mailing valuables.  Our team takes great care in packaging your orders, which ship in plain brown boxes with no indication on the outside of the contents within.  To safeguard your investments, all shipments are 100% insured.  In the highly unlikely event your order is lost, stolen, or damaged in transit, you will be covered. 

SUPERIOR CUSTOMER SUPPORT

We appreciate and value our customers.  That is why, at JM Bullion, we are committed to providing exceptional support.  All customers are treated courteously, and with respect. We realize communication is vital - simply give us a call, send us an email, or visit us on Live Chat, and someone will be there to assist.  Our friendly team is available 8:00 a.m. to 6:00 p.m. (CST) Monday to Friday. Here at JM Bullion, we strive for 100% customer satisfaction and it shows!

SEVERAL PAYMENT METHODS ACCEPTED

You may pay with a “paper check” (personal check, cashier’s check, money order, or online bill pay), PayPal, credit/debit card (Visa or MasterCard), bank wire transfer, or eCheck.  There is a 4% discount if you pay with a paper check, bank wire transfer, or eCheck.  That discount is already figured into the price and will be applied in your cart automatically upon your selection of payment method.

We look forward to serving your precious metals needs. 

www.jmbullion.com

4.3 Overall Rating
4.3 Shipping Time
4.4 Customer Service
4.4 Buying Experience

Customer Reviews
806

Best prices, fastest shipping Reviewed by Darrin | 11 years ago

Never had a problem with JMB. Free shipping within 2-3 days! Packaging is great. I have ordered 4-5 times now and will continue to buy from them.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Happy Camper Reviewed by G.Anderson | 11 years ago

I've always had good service in every respect from JMBullion. I've used both credit cards and checks and never had an issue with any facet of the purchase. When I buy I always buy based on price and JMBullion is frequently the lowest price seller. I will not hesitate to use them for any future purchase

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Excellent Reviewed by John K Johnson | 11 years ago

Arrived when expected and discretely. Fairly priced comparing to others.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
First Timw Buyer Reviewed by marcos trevino | 11 years ago

This was the first order of silver I have ever ordered online and everything went smooth as it could. Price was right, shipping was right, and couldn't be happier.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Superb Reviewed by Nolan Billman | 11 years ago

I have ordered twice from JM Bullion and have had superb service both times. I ordered 1000 rounds on Monday, 8/10/15 and received the order Thursday, 8/13/15. I use bank wire to expedite the process, Though my bank charges for this service it is well worth it, as my payment was verified within an hour of the order. Fast delivery of a superior product and at a terrific price. What could be better. JM Bullion is now my only source for silver & other precious metals purchases.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
What a joke! Reviewed by Joshua | 11 years ago

I had ordered some PM from JMBullion. I set up echeck so that I would not have to worry about mailing or wiring funds. I got an email a few days later which stated "JM Bullion Order Update - ORD ******is Now Paid". This led to me believe that the order was... well... paid. I never received another email or call. I finally went on to check the status (because they are usually fairly late in shipping out by like 1-2 weeks) and it said cancelled. What? I had planned my purchase to a specific day, and they decided to cancel it. I then reached out to support to see what happened. and this was their response: →I logged on today to see if it has shipped and saw this. →It looks like you never took the payment from my bank account →But I got a email that said JM Bullion Order Update - ORD ******is Now Paid →So I thought that ****** was... well... Paid Katherine: We were unable to process the payment. Unfortunately our billing department does not automatically send out an email when the status is moved to cancelled. It is a feature our development team is working to implement. I apologize for the confusion. →Well, that is convenient. Not the best customer service move I have had "difficulties" in the past, but just plain cancelling an order on a market priced item, with no notification, and then not doing anything in the post-event customer service? I'll be taking my business elsewhere.

Dealer Reply 11 years ago

Dear Sir: We apologize for this occurrence. Your bank actually declined to pay this check, please contact them for the reason why, they didn't specify. I am looking into your cancellation email notification, again apologize if you didn't receive. We do value your business. Regards, Kathy JMB Relationship Specialist

Was this review helpful?
Overall Rating:
1.0

Shipping Time:
1.0
Customer Service:
1.0
Buying Experience:
1.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
What happened to the great service???? Reviewed by Guest | 11 years ago

I am dismayed as this was one of the best sources for our purchases. I understand they went to a new fulfillment process but this is ridiculous, I am tired of the online chat that gives absolutely no solace and when I call or email, no response. I am about ready to dispute my order, luckily a cc order. I ordered on July 28th and was advertised a 2-day shipping notice. Called on 04 AUG 15 to discover no shipping advise. Now the day I call they post a pik pak message. So I wait until 07 AUG 15 and am imformed the product will be shipping within a day. I check the website this morning, I see status shipped. I check the tracking number, still not shipped. BAD BAD NEWS.

Dealer Reply 11 years ago

Dear Sir: I apologize for this late shipment. We have involved our claims department, who has sent you some information regarding a potential claim with USPS, if your package is unable to be located. You are covered under our insurance and we will take care of you. I will reach out to you personally and let you know how this is progressing. Regards, Kathy JMB Relationship Specialist

Was this review helpful?
Overall Rating:
1.0

Shipping Time:
1.0
Customer Service:
1.0
Buying Experience:
1.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
FYI-Price not according to spot price Reviewed by Gina | 11 years ago

Yesterday, August 4ht of 2015, spot price went down again, and the silver ask price on the website was $14.57 at around 12:10pm PST . The Geiger silver bar 10 ounce was priced $167.40 when buying less than 10 bars. Today, the silver ask price on the website is $14.65, and the same Geiger 10 oz. is priced $166.60 when buying less than 10 as of 2:13pm PST on August 5th. What I am saying is do not depend on the spot price fluctuation when buying as not all but some of you buyers would do as I did. Low spot price at the time does not necessarily mean paying less.

Dealer Reply 11 years ago

Dear Gina: Thanks for your feedback. The premiums that we charge over spot are dictated by our cost of acquisition. While the spot price may be down the demand for precious metals is up, so the mints and distributors have raised their prices accordingly. This means we must build that into our price. We operate on razor thin margins to keep the price as low as possible, so any change in our cost of acquisition is extended to the final price we list online. Regards, Kathy JMB Relationship Specialist

Was this review helpful?
Overall Rating:
4.0

Shipping Time:
4.0
Customer Service:
4.0
Buying Experience:
4.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
JM Bullion Reviewed by Nathan | 11 years ago

I love buying from JM Bullion always prompt delivery and always high quality.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Excellent Purchase Reviewed by MichaelJ | 11 years ago

Once again JMB has provided me with great product, great service and timely shipping with tracking. I live in Nevada the Silver State. You won't fine better prices or service. Not on Ebay or Amazon not anywhere. This kilo bar is very nice investment. Thanks Michael J

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Back 1 ... 45 46 47 ... 81 Next