Location
11700 Preston Road Ste 660153
Dallas, Texas 75230

JM Bullion

QUALITY PRODUCTS, AFFORDABLE PRICES

JM Bullion is proud to offer a wide array of quality products, including brilliant uncirculated coins, domestic and international bullion, 90% silver, numismatic coins, and IRA-approved metals.  Not only do we have some of the lowest prices in the industry, quantity discounts apply to most products.  We work directly with well-known mints and reputable distributors.  To make sure you receive products of the highest quality, all new inventory is carefully inspected.  All items available on the site are in-stock and ready to ship, and we keep enough inventory in hand to fulfill even the largest of orders.

SECURE ONLINE SHOPPING EXPERIENCE

Respecting the rights and privacy of users is our top priority.  We keep your information secure using Verisign-certified 256-bit SSL encryption.  Additionally, we never have access to sensitive credit card data, as Authorize.net securely processes that information according to strict PCI-compliant standards.  As an online company, we have to ask you to trust us to protect your personal information.  Use of such state-of-the-art technology ensures your confidence in JM Bullion is not misplaced.

FREE, FAST, AND DISCREET SHIPPING

Shipping on all JM Bullion orders is free to the fifty United States and military addresses.  Most orders ship within one (1) business day of cleared payment.  Discretion and protection are essential when mailing valuables.  Our team takes great care in packaging your orders, which ship in plain brown boxes with no indication on the outside of the contents within.  To safeguard your investments, all shipments are 100% insured.  In the highly unlikely event your order is lost, stolen, or damaged in transit, you will be covered. 

SUPERIOR CUSTOMER SUPPORT

We appreciate and value our customers.  That is why, at JM Bullion, we are committed to providing exceptional support.  All customers are treated courteously, and with respect. We realize communication is vital - simply give us a call, send us an email, or visit us on Live Chat, and someone will be there to assist.  Our friendly team is available 8:00 a.m. to 6:00 p.m. (CST) Monday to Friday. Here at JM Bullion, we strive for 100% customer satisfaction and it shows!

SEVERAL PAYMENT METHODS ACCEPTED

You may pay with a “paper check” (personal check, cashier’s check, money order, or online bill pay), PayPal, credit/debit card (Visa or MasterCard), bank wire transfer, or eCheck.  There is a 4% discount if you pay with a paper check, bank wire transfer, or eCheck.  That discount is already figured into the price and will be applied in your cart automatically upon your selection of payment method.

We look forward to serving your precious metals needs. 

www.jmbullion.com

4.3 Overall Rating
4.3 Shipping Time
4.4 Customer Service
4.4 Buying Experience

Customer Reviews
806

Great. Reviewed by BrendaVuncannon | 11 years ago

I love to order from JMBullion. No surprises, just Great service!

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
It isn't simple or easy to be their customer Reviewed by jpbearit | 11 years ago

I ordered from them last year over the phone and mailed a check to them. This took an unacceptable amount of time to complete, made worse by the fact that they had run short of the product I ordered between when I ordered it and when my check arrived. But they did fill my order in as timely a manner as they could. the next time I ordered from them, I resolved to use a Debit card to facilitate a timely completion. Unfortunately, they use a 3rd party security firm to complete this type of order. This company asked me to provide too much information; information that could be use to steal my ID, Because I was not made aware of this from the start of involvement and because I could not research who this 3rd party was and how secure they would keep my info, I chose to stop dealing with this company.

Dealer Reply 11 years ago

Dear Sir/Ma'am: We appreciate your feedback. We utilize a 3rd party authorization system to protect you, the cardholder, against fraud. Your safety in this high risk industry is very important to us. Please know, all information is kept extremely secure. Please do contact us if we can be of any further service, and we would appreciate the chance to earn your business. Kathy Turner JMB

Was this review helpful?
Overall Rating:
2.7

Shipping Time:
2.0
Customer Service:
3.0
Buying Experience:
3.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
3rd time I ordered and excellent service Reviewed by James | 11 years ago

With the web site they have, why do some of you even want to talk to a person? Push the button and send a check. Great delivery and notifications, and ships about the same as others..after the check clears. The only thing that could make their service better is to drop in some "free Gold". (That might be a while coming)

Was this review helpful?
Overall Rating:
4.7

Shipping Time:
4.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
horrible customer service very rude Reviewed by jerome | 11 years ago

sent a wire day after thanksgiving (JM Bullion closed???) did not hear so called on Dec 5 spoke w a cust serv rep told will not arrive till Dec 8 then waited on hold 5 minutes to speak a "supervisor" named Alexander Hous who was extremely RUDE horrible customer service he told me delay was a glitch in the system as well as the no communication also told me all the banks in the country are closed day after thanksgiving Wow and they pride themselves on customer service Too bad unable to speak to someone with some real authority in the company gues you have to be a "big fish" to be treated as a "customer"

Dealer Reply 11 years ago

Dear Sir: We apologize for your experience. We are sorry that we were closed for the holidays, we will review the need for a skeleton crew in the future. Your order will arrive on Monday. We do appreciate you and your business. Kathy Turner JMB

Was this review helpful?
Overall Rating:
1.0

Shipping Time:
1.0
Customer Service:
1.0
Buying Experience:
1.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
The Best Bullion Company You'll find! Reviewed by Jubin D Upadhyay | 11 years ago

I ordered Gold & Silver - and all the transactions were very high quality, excellently packed, new bullion , no scratches, and excellent customer service. I plan to do more business with JM Bullion. These guys are GENUINE and are high quality people to deal with. - Thanks!

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Poor customer service. Reviewed by Mike | 11 years ago

Some effeminate snide named Alexander is whom I spoke with regarding an issue with my order. He was not interested in resolving the matter, couldn't wait to get me off the phone, and move on to other things not related to helping a "customer". I had recently switched from APMEX to JMBullion due to the Free Shipping, but JMBullion management & ownership can thank Alexander for my switch back to APMEX. A Positive Customer Service experience is worth paying a little extra in shipping.

Dealer Reply 11 years ago

Dear Sir: We apologize for the negative experience you may have had with us. Earlier this week, we were working very hard to get caught up on all of our calls from the Holidays. We wanted to get to all the customers just as quick as we possibly could, and certainly didn't mean to rush you. We value your business and hope you will give us another chance. Kathy Turner JMB

Was this review helpful?
Overall Rating:
1.7

Shipping Time:
2.0
Customer Service:
1.0
Buying Experience:
2.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
No order rreceived Reviewed by Praveen Kumar | 11 years ago

The order was cancelled after few days only because next day the gold prices increased and they sent an email saying "We are unable to complete your transaction at this time. As a safe guard to our customers, we have a policy of not completing credit card orders in “high risk areas” due to a high number of fraudulent purchase attempts in your location. We do apologize for the inconvenience, but do have an obligation to protect our customers from fraud. Your funds should reappear back on your credit card within 48 hours. Alternatively, we invite you to explore purchasing by paper check or bank wire. For any questions, please contact us by phone, live chat, or email." It is highly unprofessional and unethical. I have bought gold from my credit card with APMEX and never had any issues. APMEX is highly professional and they send all the order very next business day. I would recommend APMEX and never recommend J M bullion to any one also I will never buy any product in future from them.

Dealer Reply 11 years ago

Dear Praveen Kumar: We apologize that your order was cancelled. We utilize a 3rd party authorization service to protect you, the cardholder against fraud; safety in this high risk industry is very important to us. The authorization service has deemed that it would be too risky and for your first order we would prefer that you pay via a paper check/bank wire/money order etc. We do really value the opportunity to gain your business, please call in and we could discuss the pricing on your order if you would like to reinstate. Kathy Turner JMB

Was this review helpful?
Overall Rating:
1.0

Shipping Time:
1.0
Customer Service:
1.0
Buying Experience:
1.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
HAPPY CUSTOMER Reviewed by Steve Reed | 11 years ago

Although this only the second time I have purchased silver bullion, I am confident I will go no where else. JMbullion was the most honest, informative, professional company ive had the pleasure of dealing with in a long time. I was most impressed by the fast free shipping. I live on the east coast and had my bars in hand in 3 days. Stay away from dealers using washed up actors and progressive (often wrong) economists to promote there products. You will find their prices are way higher than jm and other honest dealers.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Excellent Reviewed by Gil Michael | 11 years ago

Excellent coins!! Quick shipping!! All was great. Will be buying more!! THANKS

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
First order - JMBullion Reviewed by Jeff Langley | 11 years ago

Excellent service. Tracking was complete and concise. Took 6 days to arrive, but, was able to track progress completely. Thanks, again.

Was this review helpful?
Overall Rating:
4.7

Shipping Time:
4.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Back 1 ... 54 55 56 ... 81 Next