Oklahoma City, Oklahoma 73102
APMEX
We work hard to make investing easier for you.
We work tirelessly to ensure you have the best experience with us. Here are some of the accommodating services we provide to enhance your experience.
-
24/7 Shopping - Get up-to-the-minute pricing and place your order any time, day or night, any day of the week.
-
Immediate Processing - Place an order, even at 2 a.m. on Christmas Eve, and your price is locked in and processing starts immediately. Plus, with QuickShipSM, orders paid by Credit Card or Bank Wire will ship within one business day of your payment’s clearing — guaranteed! Restrictions apply.
-
Unparalleled Customer Service - Account managers are available Mondays through Thursdays from 8 a.m. to 8 p.m. (ET) and Fridays from 8 a.m. to 6 p.m. (ET). Call 800.375.9006 or click the "Live Chat" button on our website.
-
Delivery To Your Doorstep - Products are insured and shipped right to your door in secure, unmarked packages.
-
Secure Storage - For a modest fee, Citadel Global Depository Services, Inc., a wholly owned subsidiary of ours, will store your products in an insured, secure vault.
Setting the standard for customer service and support.
We are committed to your long-term success, providing personal support and convenient features to help you track your current holdings and plan future purchases.
-
Support By Phone Or Live Chat - Reliable help is available Mondays through Thursdays from 8 a.m. to 8 p.m. (ET) and Fridays from 8 a.m. to 6 p.m. (ET). Call 800.375.9006 or click the "Live Chat" button on our website.
-
Dedicated Account Managers - Ask any of our customer service representatives a question and you'll get a straightforward answer. Our motto is, "No hype, just help".
-
Market updates - We issue market reports three times every trading day and offer fresh perspectives on the week's activity with a Weekly Market Report.
-
Free market alerts - We help you buy and sell when the price is right for you. Just tell us your target price and you’ll receive your choice of an email, text or both when spot prices hit your target.
-
Free product alerts - If the product you want is out of stock, just click the "AlertMe!SM" button and you’ll receive your choice of an email, text or both as soon as your product is back in stock.
-
Free price alerts – Set an alert to be notified when a particular product reaches your preferred price and we’ll let you know right away!
-
Wish List - Found something you want to buy, but are still thinking about it? Use our new Wish List feature to help identify and organize your future purchases.
-
Benefits for Frequent Purchasers - APMEX Club rewards our loyal customers with benefits such as free shipping and exclusive offers.
A commitment to customers and the ratings to prove it.
-
98% Customer Satisfaction Rating
-
Over 65,000 Facebook Likes
-
Thousands of customers post testimonials on our site, providing unbiased opinions to help you decide what products are right for you.
-
Better Business Bureau Rating of A+
-
We're proud of the way we do business, and our customers are happy to do business with us.
-
Satisfaction Guarantee - We guarantee your satisfaction with every product we offer. We provide all our customers with a refund, return and/or exchange policy on everything we sell including all bullion and certified coins. If for any reason you have a problem, please feel free to call our offices. We will always do our best to accommodate you.
Customer Reviews191
Last purchase of American Eagle Silver BU coins was on May 7 2017. I have been collecting American Eagle BU coins for about 10 years and this is my second time buying from APMEX. It is also the second time I received an American Eagle BU coin with a shield ding on the reverse. The first time was back in 2014 when I bought 10 coins from APMEX. My mistake, I bought again from them in 2017 and received another coin, this time with a bigger shield ding on the reverse. In previous years all my buys were from different sellers and the coins received had zero dings. While it might be just an unfortunate coincidence, I plan to avoid buying from APMEX in the future.
Shipping Time:
First they said they could not process my order to a P.O. Box, so I cancelled it. Then after they cancelled it, they kept charging my card, Had to call the credit card company to challenge the charge. Buy anywhere else!
Shipping Time:
When I first started buying in large quantities from APMEX, I feel they were safe, secure and transparent. I will never forget when an APMEX sales rep told me “buying from us is no different than stocks, you can always sell back…..the only difference is that you have to mail it back.” Since then I have been told that highly in demand coins/bars like Perth 100oz bars and Kooks are “no longer in demand” and we will have to PASS. Hell, the local pawn shops buy back at a higher price than APMEX….SCARY and SAD YES, they are selling Monkey Privy kooks at over 30 dollars! But they have too many and will only pay melt!
Shipping Time:
SAD company, what happened, tried 4x to work with customer service to BUY coins and basically after being a customer for over a decade, they said basically I was too stupid to work their website. They didn't care the website didn't work. I am going elsewhere. APMEX lost another excellent customer.
Shipping Time:
I saw a good price on a flash sale on the web site. I chose the wire transfer option as it was less expensive. I did not realize this would require me to go to my bank and sign paperwork as well as pay a fee for the wire transfer. I though it was a pay by check kind of thing. I called about 10 minutes after making my order to cancel. I was told by a very threatening representative named Tiffany that my options were to change my payment method and pay more or pay a $35 cancellation fee (that they will send to collections). This is a textbook bait and switch tactic, and I will be filing formal complaints with my attorney generals office and the FTC respectively. It's not about the money, because it really is not much. It is about being deceitful and threatening to your clientele. No matter what APMEX does at this point they have lost a customer for life.
Shipping Time:
Have ordered from APMEX several times in years past, usually happy with product and service. Recently ordered a random manufacturer/secondary market bar, expecting a bar with wear, scratches, dings, and so on. Bar arrived looking like it had sat at the bottom of someone's toilet tank: discolored to the point you couldn't tell it was Ag unless told. Yellow-brown stains throughout, it's hideous. Posted a polite but detailed review of this indisputablly poor condition product on their website, my only 1-star review among many other 5-stars. Having dealt with APMEX for some time, I believed them to be an organization with integrity. A number of their employees have shared by phone with me that they're Christian people which I am also, so I felt safe doing business with them. But when you pawn garbage product off on paying customers and then _delete_ their honest report to other customers of what they received, that makes you a LIAR. Posting only 4 and 5-star reviews is unethical and devious, and serves only to victimize the uninformed. I'm DONE with APMEX, as they are not honest. Can't wait to see how they come on this site and try to deny that they did all these things. To other buyers I say: beware APMEX, they are deceiving you. Shameful.
Shipping Time:
I have conducted business with APMEX for some time now, and have never been anything less than THRILLED with the honesty, courtesy, thoroughness, and all around professionalism with which I've been treated. APMEX is great.
Shipping Time:
apmex made mistake in pricing a gold coin - i bought 3 of them at such a good deal - transactions were complete and paid for - next day they cancelled the orders and said sorry! people that don't stand behind their own mistakes are untrustworthy - they will charge you market loss and restocking fees if you cancel on them - very one sided company i will NEVER deal with again and if your smart you will stay away too
While we regret our error, we are rather public about not fulfilling orders in the event of a pricing error. It is posted in our user agreement as well as our FAQs, so this should not be a surprise. Please know we understand the disappointment by not honoring that price. We make no promise to compensate customers in the event of such an error, but in addition to apologizing for the error, we did compensate this customer for his three attempted purchases. We are truly sorry if this very human error cost us a customer.
Shipping Time:
I read a number of APMEX reviews before making my first purchase with them. One of those reviews was from another customer (review below mine) who had to return incorrect coins. Incredibly, APMEX did the same to me on an order I placed two weeks after the review below posted. I ordered a 1923d Saint Gaudens $20 gold double eagle coin priced at $2,195, and received a 1907 Indian $10 coin with a price of $1,095. The ripoff attempt is bad enough, but the return hassle is icing on the cake.
Dennis: We sincerely apologize for the error we made on your order. Please know it was indeed an error and not something more underhanded as you are asserting. We apologize for the inconvenience involved in getting you the correct item, if you have chosen to do so. If not, you will receive a full refund as soon as we get the product back from you.
Shipping Time:
Ordered a few hundred dollars worth of coins. The majority of the coins had mass discoloration/dings/dents and even an unknown sticky substance. I notified them 5-18 of the issue and requested RMA# Received RMA# and sent out items 5-20 Items received per tracking 5-23 https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?qtc_tLabels1=9405510200829029225425 Received email that items were received on 5-24 despite what tracking shows I send an email 5-27 wondering about an update as it has been 5 business days. Email response stated on 5-31 that the RMA was initiated on 5-26 (on the 4th day it was received so it was sitting for quite awhile.) To be continued as it still hasn't been completed..... I wish APMEX didn't sell **** coins hoping they don't get returned. If only they were advertised with their defects. Quality usually is good..
Jo: We apologize for any disappointment with your order. We never intentionally send **** coins hoping to get away with a customer simply accepting them. That's no way to treat a customer and certainly not a way to stay in business for 16+ years. When purchasing anything online, there are bound to be product returns. Of course, no customer ever wants to go through that. We apologize you are underwhelmed by that experience so far. Rest assured we will get this resolved for you and look forward to the opportunity to assist you in the future.
Shipping Time: