Location
11700 Preston Road Ste 660153
Dallas, Texas 75230

JM Bullion

QUALITY PRODUCTS, AFFORDABLE PRICES

JM Bullion is proud to offer a wide array of quality products, including brilliant uncirculated coins, domestic and international bullion, 90% silver, numismatic coins, and IRA-approved metals.  Not only do we have some of the lowest prices in the industry, quantity discounts apply to most products.  We work directly with well-known mints and reputable distributors.  To make sure you receive products of the highest quality, all new inventory is carefully inspected.  All items available on the site are in-stock and ready to ship, and we keep enough inventory in hand to fulfill even the largest of orders.

SECURE ONLINE SHOPPING EXPERIENCE

Respecting the rights and privacy of users is our top priority.  We keep your information secure using Verisign-certified 256-bit SSL encryption.  Additionally, we never have access to sensitive credit card data, as Authorize.net securely processes that information according to strict PCI-compliant standards.  As an online company, we have to ask you to trust us to protect your personal information.  Use of such state-of-the-art technology ensures your confidence in JM Bullion is not misplaced.

FREE, FAST, AND DISCREET SHIPPING

Shipping on all JM Bullion orders is free to the fifty United States and military addresses.  Most orders ship within one (1) business day of cleared payment.  Discretion and protection are essential when mailing valuables.  Our team takes great care in packaging your orders, which ship in plain brown boxes with no indication on the outside of the contents within.  To safeguard your investments, all shipments are 100% insured.  In the highly unlikely event your order is lost, stolen, or damaged in transit, you will be covered. 

SUPERIOR CUSTOMER SUPPORT

We appreciate and value our customers.  That is why, at JM Bullion, we are committed to providing exceptional support.  All customers are treated courteously, and with respect. We realize communication is vital - simply give us a call, send us an email, or visit us on Live Chat, and someone will be there to assist.  Our friendly team is available 8:00 a.m. to 6:00 p.m. (CST) Monday to Friday. Here at JM Bullion, we strive for 100% customer satisfaction and it shows!

SEVERAL PAYMENT METHODS ACCEPTED

You may pay with a “paper check” (personal check, cashier’s check, money order, or online bill pay), PayPal, credit/debit card (Visa or MasterCard), bank wire transfer, or eCheck.  There is a 4% discount if you pay with a paper check, bank wire transfer, or eCheck.  That discount is already figured into the price and will be applied in your cart automatically upon your selection of payment method.

We look forward to serving your precious metals needs. 

www.jmbullion.com

4.3 Overall Rating
4.3 Shipping Time
4.4 Customer Service
4.4 Buying Experience

Customer Reviews
806

good deal Reviewed by j snyder | 12 years ago

Five days, good price for me i thought and pretty bars on the couch.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
No problems at all! I was skeptical from the reviews, but all went fine! Reviewed by JB | 12 years ago

After reading all the reviews, I was pretty leary to be shelling out thousands of dollars to this company. However, with the shipping being free, it swayed me. It took a few weeks since I paid by check, but that's clearly stated in the payment information on their site and that's also the policy of any company. They shipped it out no problem after my check cleared. I would for sure buy from them again.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Terrible customer service Reviewed by Jesse Drumm | 12 years ago

Customer service is definetly not important at JM Bullion. They don't return emails, nor do they return phone messages. I have made several purchases and while most have been without incident, two have been terrible. My first two orders, I used a Discover card as my "on file" card, since I pay with a check to get the better pricing. With my third order, I wasn't able to place it because the website said my card was no longer valid. I called JM, they said they don't accept Discover, and they never did, after arguing for a few minutes I finally gave up and wanted to put a Visa card as my new "on file" card, I could only do this online, they couldn't even take my info over the phone. With my last order, I inadvertenly miswrote the dollar amounts, the writing didn't jive with the numbers. instead of emailing me right away, they wait 10 days and then cancel my order before informing me of the mistake. This cost me an additional $35 admin fee and $150 in the price difference of buying and selling the bars, which they do automatically, (read the fine print). I may give them another chance, since they are reasonable priced, but they need serious work on customer service.

Dealer Reply 12 years ago

Hello, Jesse. The email sent from your email address on file was responded to in a very timely manner. I see that you have spoken to our agents, and I would like to apologize for any error in communication during those conversations. As you said this was an inadvertent mistake, and in a case like this we are very lenient. You have an order history with our company, and we value your business as a trustworthy customer. If you pay for your original order by check as indicated in the notes, we will waive all fees. Sorry for any confusion caused by the automated system. If you have any further questions or issues, please contact me directly at [email protected].

Was this review helpful?
Overall Rating:
2.0

Shipping Time:
3.0
Customer Service:
1.0
Buying Experience:
2.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
WORST SERVICE! waited almost 2 months for my silver 10oz bar! Reviewed by missionman | 12 years ago

First let me say that of all the 7-8 calls I made to JM Bullion, not ONE rep called me back after I asked over and over where my order was. They took almost 2 months to ship out a 10 oz JM Bullion bar (reissue) for $232.44. If you ever call these guys and they say they'll call back, they're lying. HORRIBLE follow up promises. They never called me back to update me on anything and each time i called it was about the bar and why no one called me as promised! These people are so careless about customer service. So about my 10oz bar, they said it was lost by USPS. I call USPS and they say they never received the bar but that JM Bullion only paid for shipping on it but never sent the item out. So JM Bullion was lying from the get go and multiple times at that after calling them through the weeks and they say the same thing "looks like USPS might have lost your bar but our insurance pays for it, but were going to launch a investigation into where it is and it'll take up to 2 weeks".. TWO MORE WEEKS!!!?? Ive been waiting triple that time already! All of this waiting and then finally JM BUllion send out the bar connected to the original shipping label showing indeed they never sent out the bar in the first place so it was never lost! I recommend buying from https://www.scottsdalesilver.com These people are way faster, nicer, CHEAPER, more professional and i got my 10 silver eagles in less than 2 weeks! AVOID JM BULLION.

Dealer Reply 12 years ago

Hello, Jacob. We are terribly sorry for the this inconvenience and the delays associated with your order. Please understand that this order was lost in shipment. Yes, it was covered by our insurance and your product has been reshipped; but in order to ensure a successful insurance claim we must do our due diligence to locate each package. I apologize again for this delay, but we must wait to hear the results of the carrier's investigation before reshipping any order without exception. If there is anything else I may help you with, please contact me directly at [email protected].

Was this review helpful?
Overall Rating:
1.0

Shipping Time:
1.0
Customer Service:
1.0
Buying Experience:
1.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Excellent Company Reviewed by Md Azam | 12 years ago

I am extremely happy with JM Bullion's service. Shipping processing takes a little long (I always send personal check). I understand, as this is a part of their business policy. Personal Check can be bounced and company may loose revenue. I ordered several times and every time I was happy. I sent few minor feedback to the company(like improved casings, etc) They are very communicative and accept the feedback. I think this company has two great features. 1. Reasonable pricing 2. No shipping cost. From now i will keep buying from them for sure. @JM Bullion, please keep this standard up. Love to do business with you.

Was this review helpful?
Overall Rating:
4.7

Shipping Time:
4.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Very happy customer Reviewed by Kody | 12 years ago

I would like to thank everyone at JM Bullion for the great turn around time on delivering my precious metals. 3 days from the time I placed my order to the time it was at my doorstep. I couldn't be any happier with your service. You know have a new customer for life I for surely will not be buying second hand bullion that's all scratched up at the local shop when I can get the same product from JM bullion at a cheaper price over spot and ITS NEW !!!!!!! Once again THANK YOU for a great product and turn around. Sincerely ( Very happy customer ) Kody Young. P.s. You also have the best prices and cannot be beat because I did a lot of shopping around before I found your site . Once again thank you and I already placed a second order. :)

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Very poor support Reviewed by Matt Arnett | 12 years ago

Item was stated as in stock and while I have been charged it has yet to be shipped!

Dealer Reply 12 years ago

Hello, Matt. I apologize for any confusion, but the item you ordered was ordered as a "presale" item. The expected estimate for shipping of this item has been and is at the time of this response, May 30th, 2014. This product was surely listed as a "presale" item because it is a brand new offering on our website. If you would like to discuss this further, please feel free to contact me directly at [email protected].

Was this review helpful?
Overall Rating:
1.0

Shipping Time:
1.0
Customer Service:
1.0
Buying Experience:
1.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
purchased with confidence Reviewed by Gregg | 12 years ago

First purchase of large amount of silver. Very pleased with the ease of doing this online. Got exactly what I ordered. Great packing fast shipping high quality product. "I'll be back"

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Great Service! Reviewed by Alan Roland | 12 years ago

I want you to know that I was extremely happy with my last order from JM Bullion. The order was processed so quickly, communication was superior, and the best shipping. I never had company take such care in shipping my coins. I really, really appreciate how you packed it.

Was this review helpful?
Overall Rating:
5.0

Shipping Time:
5.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
5.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
A trusted dealer Reviewed by Patrick | 12 years ago

Awsome pricing and customer service, however the shipping takes a long time, although it is a big difference between ups and USPS . USPS is the Pitts! Ups is much better with time and tracking.

Was this review helpful?
Overall Rating:
3.7

Shipping Time:
2.0
Customer Service:
5.0
Buying Experience:
4.0
Customer Experience
Did you receive what you ordered? Would you purchase from this dealer again?
Back 1 ... 64 65 66 ... 81 Next